Hanna - Blue Ice

Såg att Nova hade skrivit lite om Zingo då tänkte jag att jag kunde skriva lite om Blåis.
Blåis ''som han då kallas'' Är en c-ponny korsningsvalack welsh/islandshäst. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva om honom i ridning, Han är väl en lugn, trygg och behaglig ponny att rida. Har inte tävlat honom så mycket då jag tar gröntkort i januari. första tävlingen jag var med i var en clearound i hoppning. Sen var de en dressyrtävling då jag tävlade Lc:1 . Red tyvärr fel och smakade en gång så då blev de lite - poäng. Det blev en 5plats. Men ponnyn var jätte duktigt! allt var ju mitt fel.
Nu fortsätter vi om självaste Blåis. Han är en god och glad ponny i alla lägen och  aldrig göra någon något dumt. Han är både nyfiken, feg och samtidigt tvärtom.
gammal bild (ner)
gammal bild (upp)

Kommentarer
Postat av: lisa:)

visst har jag tagit bilden då du har en rosa fleece? :) awesome blogg!!!



älskar er grymt jävla mkt!!<3

2011-08-21 @ 14:41:20
URL: http://lisano.devote.se
Postat av: Ronja

ahahah blåögat :D

2011-08-21 @ 21:19:18
URL: http://madeforyouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0